Idag..

.. hade vi BRI, vi kom 3:a och fick pokal:D
efter allt det dära, åkte jag och matilda till bibblan. (biblioteket) Där lånade jag två "rit böcker."
En va dem heter "Teckna egna serier" och andra heter "rita det du ser."
Jag vet inte varför men jag har fastnat för att rita nu.. speciellt för serier:)
så nu ska jag lära mig rita coola och roliga serier som jag sen lägger upp på bloggen en vacker dag!
ajja ska kanske snart vara med Linnea då:)
Pusshej!<3
Oredigerad!

Redigerad!
vilken vart snyggast tycker ni?:)
1:an eller 2:an<3

Kommentarer
Malin

Hej! :)



Allt bra med dig idag? kram!

2011-09-22 18:16:47
Blogg: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar


Tipsa gärna om tävlingar!
Gör gärna länk/bloglovinbyten!
Kontakt: [email protected]
Slösa inte bort din tid med att skriva fula/elaka kommentarer, dem slängs i papperskorgen!
Kommentera här!:

Namn:
Lika lat som jag?

E-mail?: (bara mina gröna ögon ser)

Skriv gärna din blogg!:

Fingrarna ska glöda när du är klar!:

Trackback
RSS 2.0